zondag 11 juli 2010

El Porto, Roos 3019 en natuurlijk Oranje !!

Met dit warme weer doe ik niet zo heel veel, maar een beetje naaien lukt altijd wel! Het patroon voor de El Porto tas heb ik al een tijdje in huis en nu de kids genoeg
kleding hebben (veel te veel) ben ik er maar es mee begonnen en wat een leuk patroon zeg! Ben helemaal blij met mn tas. Alles ging super goed en het resultaat mag er zijn, heb al veel complimentjes gehad!
Het 3019jurkje is voor een klein vriendinnetje dat morgen 4 wordt. Hoop dat het in de smaak valt, vind hem zelf superleuk en vrolijk geworden!

En dan natuurlijk het beessies t-shirt voor Oranje. Mijn mannetje werkt bij een bakkerij die het brood levert voor Appie Hein en die hadden een leuke actie voor het personeel: een Oranje supportershirt! Nou is ie voor de kids veel te groot en heb ik er maar 2 jurkjes van gemaakt voor Meike en Jette. Luuk vind het wel stoer om een reuzeshirt te hebben! Een echte oranjesupporterjurkje!!
Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten