dinsdag 17 augustus 2010

Wat ligt er op mijn buro?!?!

Van Josette (http://www.joozz.blogspot.com/) kreeg ik "wat ligt er op mijn buro" toegeworpen.....Nou, zoals je ziet... een hoop rommel, maar ja, dat heb je nou eenmaal als je aan het naaien bent (goed excuus toch?)
Links ligt bijna altijd een stapeltje bladen (behalve als ik heb opgeruimd) en de lockmachine staat ook altijd klaar voor gebruik. Losse stofstukjes en afgeknipte draden van de locker horen er natuurlijk ook bij.En op deze foto liggen ook applicatie's omdat ik bezig ben/was met een Amelie voor Meike....deze dus...met deze applicatie...is ie niet prachtig...ook deze heb ik gewonnen met de give-away van applicatie-en-zo!! Op dit moment gebruik ik de eettafel ook geregeld als buro, vooral met stof knippen en bij elkaar zoeken van verschillende stofjes! Hoop dat ik mijn stokje goed heb gevangen....en naar wie ik em nu gooi...daar denk ik nog heel even over na!

Groetjes

1 opmerking:

  1. wauw het lijkt mijn buro wel ;-D
    Wat een geweldige amelie !!! i love dots...

    BeantwoordenVerwijderen