dinsdag 10 mei 2011

Ieniemieniejurkje en jumpsuit....





Een klein jurkje voor een klein meisje gemaakt, erg leuk om te doen en ook erg klein! Voor Meike weer een jumpsuit gemaakt, een superleuk modelletje geworden, al zeg ik het zelf. Dit soort modelletjes staan haar erg leuk en het zit super lekker!
A.s. donderdag hebben we de bruiloft van mijn zusje en mogen ze EINDELIJK hun mooie rokken en de rest aan. Meike gaat naar de kapper om haar haren mooi te stylen, ben heel benieuwd! Na de bruiloft komt er nog wel een gezinsfoto, als ie leuk is tenminste, haha!
Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Hoi Gerhilde,

    Leuke jurkje en leuke broek. Heb je de broek zelf bedacht of met een patroon gemaakt? Ben wel benieuwd, denk dat dit ook leuk staat bij Saartje.

    Groetjes en een fijne bruiloft a.s. donderdag!

    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model jumpsuit, staat haar prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerhilde,
    Binnenkort hebben wij een bruiloft nu wilden wij gaar deze jumpsuit maken,kun je ons aan het patroon helpen, alvast bedankt
    Gr Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilde,
    Ik zie nu pas dat je een berichtje had gestuurd! Deze jumpsuit heb ik op gevoel gemaakt met een patroon van een Knippie van vorig jaar. Daar staat een zouavebroek in (kweet niet precies in welke) en dat heb ik als uitgangspunt gebruikt. De top van tricot heb ik gewoon opgemeten en aangesloten op de broek. Pijpjes tzelfde verhaal en de bandjes zijn gewoon geknipt van bretels.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen