zondag 14 april 2013

Atelier hippe vogeltjes...






Lekker druk geweest deze week! Heb een foto van het sterrenjurkje op facebook gezet en daar kreeg ik zoveel reactie op dat ik inmiddels 14 oranje jurkjes heb gemaakt! Erg leuk om te doen, het lijkt met dat kledingrek vol jurkjes net echt! Ook heb ik een wit jurkje gemaakt van hetzelfde patroon als de groene met bril. Hier heb ik als extra een lint meegestikt in de naad! En de scooterjurk is ook hetzelfde model alleen minder wijd uitlopend! De kroontjes zijn gehaakt door mams en ik vind ze geweldig! Op een clipje of op een bandje...te leuk.
Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Da's ook niet zo gek, want het jurkje is superleuk!!

    Kroontje is trouwens ook mooi gehaakt, knap hoor van je mams :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen