maandag 19 juli 2010

Niet spannend, maar wel erg leuk!!

Wij gaan bijna met  vakantie en om niet de hele reis aangever te zijn bedacht ik me dat ik wel een hangwand kon maken. Met één vak groot genoeg voor strips en vakantieboeken en wat kleine vakjes voor pennen en andere kleine rommeltjes! Ze vonden het helemaal geweldig en hebben zelf de stofjes voor de zakken uitgezocht. De dames zitten aan de buitenkanten en Luuk in het midden. Ik heb net even gepast in de auto en het past perfect. Erg leuk om te maken en zo klaar.
Zit nu te wachten op wat tricot voor een broek voor mezelf en evt. nog een jurk, maar we gaan bijna weg dus ik weet niet of dat lukt! (had ik maar eerder moeten bestellen!!)
Groetjes..

3 opmerkingen:

  1. Hallo, ik kom via via op je blog terecht! wat kan jij mooie dingen maken op de naaimachine zeg! Die kids van jou boffen maar!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerhilde, ziet er leuk uit, ik vraag me alleen af hoe je het ophangt? Ik weet nog wel dat wij vroeger ook van die hangwanden hadden, maar die had mijn moeder gemaakt over de zitting van de stoelen ervoor. Jouw hangwand bestaat uit 3 delen, over de breedte? Leuk om nog even een foto te zien van de wand, in werking!
    Ik vind je maxi-cosi doek ook geweldig. Heb hem hier ook al voor de dag gehaald, misschien dat ik ook nog een proef ga naaien, maar wellicht dat ik even wacht totdat ik weet welke kleur het beste past. Als je trouwens een lodger wilt maken, daar heb ik een patroon van getekend liggen. Prettige vakantie!

    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stofjes, leuk ik heb ook zo'n verslaving.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen