zaterdag 7 augustus 2010

Het eerste najaarssetje!

Het begon allemaal met nieuwe laarzen voor Jette! Net voor we op vakantie gingen had ik die gekocht, alvast voor het najaar! En die waren precies dezelfde kleur als de joggingstof die ik voor Luuk zn vest had gebruikt. Dus in Duitsland heb ik heerlijk zitten broeien op een set voor Jette.
De applicatie op het shirt is één van de applicatie's die ik had gewonnen bij de Give-Away van Applicatie-en-zo. Helemaal geweldig!
Heb joggingbroekje komt uit een Knippie-
Het rokje is van hetzelfde model als de Hollandse rokjes-
Het shirt is een volledig aan Jette aangepaste Antonia-
De legging komt uit het boek Sewing Kids Clothes- (maatje 86/92 zonder naden en wel 10cm verlengd!!)
Ik vind het een superstoer en fris setje geworden!
Hoop natuurlijk dat het nog een poosje zomer blijft, maar zomerkleren hebben ze in overvloed!!
Heb trouwens voor het eerst met een tweelingnaald genaaid, dat werkt super zeg!

Groetjes

1 opmerking:

  1. wat een geweldige set zeg !! prachtig !! de laarzen zijn ook geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen